لیـــــــــلی درپاییز
3:21    داستان عشقم

سلام دوستان هرچی سعی میکنم که داستان عشقموبزارم نمیشه

الان براتون یه تکه ایی ازداستان رومیگم

ماتلفنی باهم آشناشده بودیم چه جوریش بازیه داستان دیگه ایی داره

ازهم کمک میخواستیم ازم میخواست درباره ی فردی که میشناختم براش بگم ومنم همینطور

اون به من میگفت آبجی منم بهش میگفتم داداش

فقط یه بارهم دیگه رودیدیم اونم چ دیدنی که اندازه ی یه پلک زدن بودکه ازجلوم باموتورردشد

که ازم خواسته بودمیخوام ابجیموببینم مگه یه داداش حق نداره ابجیشوببینه

روزهاگذشت ماباهم درددل میکردیم اون بیشترمنونصیحت میکردوتوزندگی منوراهنمایی میکرد

یه باربهم گفت بیارابطمونوعوض کنیم توبشی عشقم گفتم نه این چ حرفیه داداش؟توفقط برام به عنوان  یه داداش ارزش داری درغیراین صورت برام پوچی!

گفت من بهت عادت کردم

گفتم نخیریاقبول میکنی یابرای همیشه خدافظ

-باشه باشه فقط نگوخدافظ

همیشه شعرای دوبیتی برام میفرستاد میگفت یه دوست دارم خودش شعرمیگه

گفتم میشه برام شعرای کاملشوبیاری

- باشه دفترشعررومیبرم خونه ی یکی ازفامیلای دوستم که همکلاسته

قبول کردم

رفتم دفترروازدوستم گرفتم

کلی شعرنوشته بودکه براتون یه چندتایی روتووب میزارم

دفترروآوردم خونه وشعراروخوندم بهم زنگ زد

-شعراچطورن؟

-مرسی خوبن دست طلا

-خواهش میکنم....

-راستی ثبت نام کردم دبیرستان دانشگاه کرمان میخوام برم

-واسه چی؟اخه چرا؟

-برای تحصیل بهترو....

-چ فرقی میکنه چ اینجابخونی یاشهرستان یابدترین جا اگه تلاش کنی وانگیزه داشته باشی همه کجامیتونی موفق شی

-حالامن ثبت نام کردم قراره برم

-اگه رفتی بایدابجیتو فراموش کنی

-اخه چرا؟

-همینطوری دیگه....

-راستی اخردفترروخوندی

اخره اخرین شعرنوشته بود

به دلایلی ادامشورمزگذاشتم

رمزشوبرای لینکام میفرستم اگه بازیدکننده ی جدیدی خواست ادامشوبخونه یالینک کنه یاکامنت بزاره تارمزروبراش بفرستم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفارمزراواردکنید

نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت13:49---21 مرداد 1391
سلام عزیزم
داستانت ناراحت کننده بود
ولی به نظرم جزفراموش کردنش هیچ راهی نداری
براخودت هم بهتره
فراموشش کن


only Boy
ساعت12:55---21 مرداد 1391
سلام واقعا ناراحت شدم وقتي اينو خوندم ولي به نظر من اگه موافق باشي فراموشش كن چون من ميدونم هيچ وخ پسري كه بگه فراموشم كن منم فراموشت ميكنم بر نميگرده و حتما از يادش بردتت به خدا اگه فراموش كني برا خودت يه دنيا بهتره
پسرا وقتي ميگن يه چيزي رو از ياد ميبرن حتما از ياد ميبرن مطمئن باش


میگن دلت گرفته
ساعت11:51---21 مرداد 1391
عزیز نمیدونم چرا پسورد وارد نمیشه؟

zahra
ساعت0:12---19 مرداد 1391
salam azizam mishe biyai webam ramzeto bezari vasam?kheili moshtaghe edamasham

mahsa
ساعت17:30---2 مرداد 1391
سلام عزیزم...داستانتو خوندم....
میخوام نظرمو بگم ولی میترسم ناراحت بشی...
به نظرم...
فراموشش کنی بهتره..چون اگه عاشق بود ترو به کار و موفقیتش ترجیه میداد نه بالعکس...
به نظرم عاشق یه چنین فردی بودن حماقت محضه...
اون خیلی خودخواه...مطمئن باش لیاقت عشق پاک ترو نداره...
به هرحال ببخشید
فعلا بای


Hojjat
ساعت17:01---2 مرداد 1391
مي تونم باهات دردل كنم
چون تو عاشق شديو درد منو مي فهمي
اگه موافق بودي خبرم كن تا از طريق وبلاگ يا ياهو درد دل كنم


mahsa
ساعت14:07---2 مرداد 1391
سلام عزیزم....وبت خیلی قشنگه مخصوصا این پستت...میخواستم ادامش رو هم بخونم که دیگه گفتی رمز گذاشتم حالا اگه خواستی رمزشو بهم بگو
در هر صورت اینجا بهم خوش گذشت امیدوارم تو هم تو وب من همینو حسو داشته باشی...
دوستت دارم
منتظرتم دوباره بیای
فعلا


tanha
ساعت8:46---26 تير 1391
ای کاش زندگی
کتاب داستانی بود که
ما آن را آنگونه که
می خواستیم می نوشتیم


tanha
ساعت8:42---26 تير 1391
سلام دوست عزیزشرمنده دیراومدم
داستانت هم غمگین بودهم جالب اماتنهاراهش فراموش کردنه پس فراموشش کن


saeed
ساعت16:06---22 تير 1391
سلام اميد وارم ناراحت نشي ولي يكم داستانتون سبك فيلم هاي هندي داره
ولي به نظر من ولش كن اگه اون دوست خوبي بود دركت ميكرد شك نكن
ولي به هر حال بازم بهم سر بزن


afshin
ساعت21:11---20 تير 1391
آدم‌هایی‌ که شما را ترک می‌‌کنند
غریبه‌هایی‌ هستند که یک روز با شما آشنا میشوند
با افکارِ شما
با حرف‌های شما
با دست‌های شما
با رویا‌های شما
با تک‌ تک‌ لحظه‌های شما
یک روز ناگهان حوصله‌شان سر میرود
دلشان را
و دست‌ها‌شان را
و حرف‌هایشان را
و خوابشان را
پس میگیریند
و غریبه‌هایی‌ میشوند
با خاطراتی که پر می‌‌کنند
افکارتان را
دست‌هایتان را
خواب‌هایتان را
رویا ها
و تک تک‌ لحظه‌هایتان را
یک روز ناگهان حوصله ی شما سر میرود

غریبه‌ای میشوید که خودش را ترک می‌کند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 13 مرداد 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته